מלאו טופס לחזרה

עורכי דין מומלצים בדיני עבודה תל אביב

על כל שכיר להכיר את זכויותיו כחוק. שכן הן כבר מאוגדות, רשומות (ורבות מהן כבר) מפורשות ומתועדות בהלכה המשפטית. אין סיבה להימנע מלהכיר או להבין את הזכויות, בעיקר כאשר זה מאחריותו של עובד לדרוש את מילוי ומימוש זכויותיו. ובאופן כללי, לשמור על המרחב האישי והחוקתי שלו. באם נפגעו משהו מן הזכויות, באפשרות העובד לדרוש פיצוי כספי ו/או תיקון לנעשה. בהינתן סוגיה משפטית מורכבת במיוחד, ניתן להיעזר בגורם מקצועי אשר מכיר את החוק באופן כה עמוק וניואנסי, ובעל מומחיות מקצועית כה רבה – ובכך להקל משמעותית על הניווט והגשמת התוצאה הרצויה. גורם זה, הינו עורך דין מומלץ בתל אביב לדיני עבודה.

כיצד עורך דין מומלץ בתל אביב יכול לסייע?

רבים מאיתנו נהנים ממקומות העבודה שלנו. אנחנו מקבלים סיפוק אישי, רגשי, מנטלי, פיננסי, חברתי, מקצועי, "הגשמתי", יצירתי וכן הלאה. ועם זאת, העולם לא מושלם, אנשים לא מושלמים ולפעמים החוויה שלנו משקפת את זה. באם מתרחש משהו שהוא ברמת פגיעה בזכויות הרשומות כחוק, ניתן בהחלט להביא זאת לכדי תיקון ו/או פיצוי כספי (בהתאם להקשר ולהכרעה). הצעד הראשון, הוא כמובן לדעת מה הן הזכויות כחוק. ישנן זכויות מוכרות יותר וישנן זכויות מוכרות פחות. יש זכויות ברורות – כמו האיסור לפטר נשים בהיריון, או על הטרדה מינית – ויש כאלו שהאדם מן היישוב לא בהכרח יכיר.
ישנן, לדוגמה, זכויות הנוגעות למספר התחנות המינימלי שיש לעבור בדרך לעבודה על מנת להחזיק בזכאות להחזר הוצאות. זו לדוגמה, זכות שאנשים מן היישוב לא בהכרח ידעו או אפילו יהרהרו בקיומה. אך עורך דין המתמחה בדיני עבודה, לבטח הן יכול לדעת את התשובה, כמו גם לדעת בכלל לברר את קיומה. באם זה רלוונטי להוכחת טענות לקוחותיו והובלתה נאותה שלהם במסגרת ייצוג משפטי.
בשורה התחתונה, אם עובד חש כי נעשה משהו שלא הולם את רצונותיו, צרכיו או כללי הכבוד התקינים, ביכולתו להתייעץ עם עורך דין מומלץ בתל אביב בנושא דיני עבודה. זאת על מנת לברר אם ישנן זכויות חוקתיות מסוימות שניתן לממש על מנת להביא תיקון ו/או פיצוי כספי. באם מדובר במקרה של הלנת שכר, אי תשלום הוצאות, פציעות במקום עבודה, זכויות סוציאליות וכן הלאה – יכול מאוד להיות שזו "סיבה למסיבה", סיבה מספקת להתייעצות עם עורך דין המתמחה בדיני עבודה.

האם יש סיבה להימנע מפנייה לעורך דין המתמחה בדיני עבודה?

יש מקרים בהם אין טעם לערב עורך דין מוביל בתחומו, בתל אביב. לדוגמה, באם נמחק יום חופשה בודד, או חסרים שקלים מסוימים במשכורת החודשית. בייחוד אם הפניה לעורך הדין מערבת עלויות גדולות יותר מאלו המעורבות אל מול הגמול הצפוי בתיקון הטעות הנתפשת מול מקום העבודה. ועם זאת, מי שמעוניין בתיקון, ובבירור זכויותיו, יכול לפנות בכל עת לעורך דין מומלץ בתל אביב לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני.

מה לגבי סוגיות "רגשיות"?

עורך דין המתמחה בדיני עבודה, יכול לסייע במקרים שהולכים מעבר לתחום הכספי. ישנם מקרים המערבים תרחישים רגשיים והתנהגותיים שיש לתת עליהם מענה. לדוגמה, פגיעה פיזית או נפשית בידי מעסיק או אחרים המעורבים במקום העבודה, יכולה להוות עילה לתביעה שטענותיה מתבססות על דיני עבודה. במילים אחרות, מדובר בפגיעה נטענת, שאינה כספית במהותה ועם זאת יכולה לאפשר פיצוי כספי. במקרים אחרים, ניתן לפנות לעורך דין המתמחה בדיני עבודה, על מנת לקבל החלטות נכונות ולקבל פרספקטיבה רציונלית על המצב. לדוגמה, באם מישהו מרגיש רגשות סוערים, ביכולתו לקבל ייעוץ שקול ורציונלי ולדעת איך נכון, אם בכלל, ובאיזה טיימינג ותנאים – להתפטר.
ובכך, במקום להתפטר ללא מחשבה על מיצוי זכויות עתידיות, מתוך מחשבה שגויה הקשורה למצב רגשי מסוים, ניתן להבין מראש כיצד לממש את הזכויות כחוק ולקבל תמיכה מקצועית בהשלמת התהליך שרוצים לעשות אל מול מקום העבודה.

לסיכומו של דבר,

בשורה התחתונה, הפניה לבית המשפט יכולה להוות מוצא אחרון. מכתב המשוגר ממשרדו של עורך דין יכולה לעשות את ההבדל ולהניב את האפקט הרצוי. באם בכל זאת יש הצדקה, סיבה ורלוונטיות – ניתן כמובן להגיש תביעה. עורך דין המתמחה בדיני עבודה יכול לסייע בהליכי הייעוץ, הייצוג והליווי המשפטי.
למידע נוסף על נושא זה, ניתן ליצור קשר עם משרדנו ואפילו לקבל ייעוץ משפטי ראשוני ללא התחייבות. משרדנו מייעץ ומייצג לקוחות מעל לשני עשורים, כמו גם זכה בדירוג BDI כאחד ממשרדי עריכת הדין המומלצים.

בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב(פתח בטאב חדש בדפדפן)

ייצוג עובדים(פתח בטאב חדש בדפדפן)

החשיבות בייעוץ משפטי בהטרדות מיניות בעבודה(פתח בטאב חדש בדפדפן)

עונש על הטרדה מינית בעבודה(פתח בטאב חדש בדפדפן)

עובדים זרים(פתח בטאב חדש בדפדפן)

דיני ביטוח(פתח בטאב חדש בדפדפן)

תביעות ביטוח(פתח בטאב חדש בדפדפן)

<strong>עורכי דין מומלצים – דיני עבודה</strong>(פתח בטאב חדש בדפדפן)

עורכי דין מומלצים – דיני נזיקין וביטוח לאומי(פתח בטאב חדש בדפדפן)

שתפו:
[addtoany]
מאמרים שעשויים לעניין אותך

מבוא: בתקופות של סכסוכים ועוינות, החברים הפגיעים ביותר בחברה סובלים

קרא עוד »

כאשר אתם מחפשים עורך דין המתאים לצרכיכם, הדבר הראשון שחשוב

קרא עוד »

לפני כל הליך של פיטורים, יש חובה לקיים את שלב

קרא עוד »
לבדיקת היתכנות מהירה ללא כל התחייבות מלא/י את הטופס ושלח/י
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם

לפנייה לנציג הווירטואלי החכם שלנו
לחצו כאן

לחץ כאן
צריכים עזרה?
לנציג הווירטואלי של משרדינו:
שלום, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן