מלאו טופס לחזרה

עורכי דין מומלצים – דיני נזיקין, ביטוח לאומי ודיני עבודה

עורכי דין מומלצים, הם אלו אשר מייצגים, את תביעת הנזקין – מתחילתה ועד סופה. כך שלקוחותיו יכולים להנות מיכולותיו המפותחות של המשרד, כישוריו המושחזים והתמחותו המעמיקה בתחום דיני הנזקין. למשרד עורכי הדין אריק שליו ושות', ניסיון של מעל לשני עשורים, רקורד מוכח של הצלחות בתחומים משפטיים שונים, ודירוג BDI כאחד ממשרדי עריכת הדין המומלצים.

 

מה תפקידם של עורכי דין מומלצים?

עורכי דין מומלצים לדיני נזיקין, מביאים ניסיון קודם כמי שייצגו לקוחות בתחומי הנזקין הרלוונטיים. בין אם מדובר על תאונות דרכים, תאונות תלמידים, תאונות עבודה, תאונות ספורט, רשלנות רפואית וכן הלאה נושאים הרלוונטיים לנושא התביעה. מדובר בעורכי דין אשר מבינים את שיטות העבודה והפרוצדורה מול חברות הביטוח בכל הקשור לתחום דיני הנזקין, ומחזיקים בניסיון הנדרש או לפחות ביכולת הנדרשת על מנת לסייע ללקוחות פוטנציאלים להשלים את התהליכים המשפטיים שלהם בשקט ובביטחון.

עורכי דין מומלצים, הינם בעלי מקצוע בעלי ניסיון אקדמי עשיר ושופע דיו, או לפחות כאלו שעברו הכשרות רלוונטיות בתחום והמשיכו לרענן ולדייק את מלאכתם עם הזמן. מדובר בבעלי מקצוע אשר מבינים ומכירים את רזי הפסיקה והחקיקה בעולם התוכן של דיני הנזקין ואפילו מתמצאים בנהלי משרד הבריאות, חוזרי איגודי רופאים מומחים, חוזרי ממונה על הביטוח במשרד האוצר ואפילו נהלים של משרד החינוך – וכל תחום ידע אחר שאולי רלוונטי לביצוע תפקידם באופן המיטיב והיעיל ביותר.

שיטת האחוזים?

עורכי דין מומלצים יהיו אלה שלא תהיה להם בעיה לעבוד עם שיטת האחוזים, כלומר, שיטת התשלום המבוססת על ההצלחה. כך שאולי יהיה תשלום פה ושם על פגישות ומה לא, בהתאם להסכם עם הלקוח – אך סכום הטרחה העיקרי יתבסס על הצלחה בתיק. זה לא אומר שעורכי דין מומלצים לא יעבדו בשיטות תשלום אחרות, אך במקרים רבים יכול מאוד להיות שהם ישמחו לעבוד בשיטת האחוזים. וזאת, ללא התחייבות או תשלום מצד הלקוח עד הצלחה בתיק. ועם זאת, יש לציין, שזה מאוד תלוי בהעדפתם וזה כלל לא מאפיין או מהווה מבחן למידת מומחיותו של עורך דין כזה או אחר.

מה לגבי היכולת לארגן חוות דעת ברמה גבוהה ומקצועית?

עורכי דין מומלצים לדיני הנזקין, יגיעו עם ניסיון קודם והמלצות בשפע מאינספור האנשים שקיבלו מהם תמיכה בעבר. ואף יכירו אינספור מומחים רפואיים בכירים במגוון תחומים רפואיים. זאת, על מנת שתהיה בידם היכולת לארגן חוות דעת רפואית בתחום דיני הנזקין ביתר קלות. לרשות אותם עורכי דין תהיה גם רשת של מומחים בתחום הרשלנות הרפואית, על מנת להקל על היכולת לקבל חוות דעת רפואית כנגד גורמים רפואיים במסגרת תביעות רשלנות רפואית. לאותם עורכי דין מומלצים אפשר שיהיה גם ניסיון בקבלת ייעוץ וחוות דעת רפואיות ממומחים, יועצים, מהנדסי בטיחות בכירים וכן הלאה.

עורכי דין מומלצים מנוסים בתחום דיני הנזקין במידה מספקת. הם יודעים שיש דברים דומים ומשותפים למספר תביעות ואילו יש דברים ייחודיים ושונים בתכלית בין תביעות שונות. הם יודעים שבכל תביעת נזקי גוף בדיני נזיקין וביטוח, טענה לנכות רפואית קבועה או לחילופין בתחום של כושר עבודה בו התובע טוען לאובדן כושר עבודה מוחלט או זמני… המשותף הוא החובה לצרף חוות דעת רפואי. בעדיפות, לחוות דעת רפואית בידי מומחה רפואי בכיר ומנוסה ספציפית בתחום רפואי רלוונטי. לא סתם חוות דעת רפואית, אלא כזו המנוסחת בהתאמה להוראות פקודת הריאות. כך שתיחשב כחוות דעת רפואית או תעודת רופא. במסגרת חוות דעת רפואית זאת, המומחה הרפואי מוזהר כי עדותו, משמשת בין היתר, כעדות שבועה.

מה יכול להיות הניסיון הקודם של עורכי הדין המומלצים?

ניתן לציין שלעורכי דין מומלצים, ניסיון והבנה בתביעות נזיקין. כלומר, בתביעות המתקשרות לנזקי רכוש או נזקי גוף. ביניהן ניתן לכלול:

  1. נפילה בשטח ציבורי
  2. נפילה במדרכה
  3. רשלנות רפואית
  4. תאונות דרכים
  5. תאונות ספורט
  6. תביעות נזיקין אל מול חברות ביטוח בעניין כושר עבודה
  7. תביעות נזיקין אל מול חברות ביטוח בעניין ביטוח תאונות אישיות
  8. נפילה במלון
  9. תאונות תלמידים
  10. תביעות אל מול ביטוח לאומי בכל תחום רלוונטי וכו'
  11. ואפילו, בהקשרים מסוימים – גם בתביעה של עלוות לשון הרע – באם היא תיחשב באותו הקשר כתביעה נזיקית

וכן הלאה.

למידע נוסף על נושא זה, ניתן ליצור קשר עם משרדנו ואפילו לקבל ייעוץ משפטי ראשוני ללא התחייבות. משרדנו מייעץ ומייצג לקוחות מעל לשני עשורים, כמו גם זכה בדירוג BDI כאחד ממשרדי עריכת הדין המומלצים.

קיצוץ בגמלת סיעוד(פתח בטאב חדש בדפדפן)

תביעות ביטוח(פתח בטאב חדש בדפדפן)

תאונות עבודה(פתח בטאב חדש בדפדפן)

תקופת ניסיון(פתח בטאב חדש בדפדפן)

מה לעשות במקרה של תאונת עבודה(פתח בטאב חדש בדפדפן)

 

 

 

 

 

שתפו:
[addtoany]
מאמרים שעשויים לעניין אותך

מבוא: בתקופות של סכסוכים ועוינות, החברים הפגיעים ביותר בחברה סובלים

קרא עוד »

כאשר אתם מחפשים עורך דין המתאים לצרכיכם, הדבר הראשון שחשוב

קרא עוד »

לפני כל הליך של פיטורים, יש חובה לקיים את שלב

קרא עוד »
לבדיקת היתכנות מהירה ללא כל התחייבות מלא/י את הטופס ושלח/י
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם

לפנייה לנציג הווירטואלי החכם שלנו
לחצו כאן

לחץ כאן
צריכים עזרה?
לנציג הווירטואלי של משרדינו:
שלום, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן