מלאו טופס לחזרה

עורכי דין מומלצים – דיני עבודה

אם הסוגייה המשפטית שלפניך מורכבת במיוחד, דורשת השקעה כספית מרובה או מצריכה מומחיות מיוחדת, יכול להיות שהגיע הזמן לברר על שירותיהם של עורכי דין מומלצים במיוחד. שכן, עורכי דין הרבה יותר מאשר מאגר ידע משפטי שניתן לדלות ממנו בהינתן צורך. מדובר במומחים משפטיים שיכולים לזקק עבורך דקויות, ניואנסים ותקנות כדי לסייע לך בהליך המשפטי.

כיצד עורכי דין מומלצים יכולים לסייע?

עורכי דין מומלצים במיוחד יכולים להציע עצה משפטית, אסטרטגיה משפטית וליווי צמוד, תוך יישום של כישורים טכניים לפתירת בעיות משפטיות וחשיבה יצירתית על מנת לגלות פתרונות חדשים ומועילים ולזהות הזדמנויות משפטיות למינוף. עקרונית, עורכי דין מומלצים, יכולים לסייע לך ולתמוך גם בהליכים המשפטיים המורכבים ביותר.

כיצד מוצאים עורכי דין מומלצים?

השאלה היא, איך מוצאים עורכי דין מומלצים. האם מדובר בעורכי דין עם למעלה מ-20 שנה בייעוץ וייצוג לקוחות? האם מדובר בעורכי דין עם רקורד מוכח של הצלחות? האם מדובר בעורכי דין שמשרדם זכה לדירוג BDI כאחד ממשרדי עריכת הדין המומלצים? יכול מאוד להיות, אך לא רק. כך או כך, הפתרון לא בהכרח מסתכם ב-"לחכות שזה יגיע אליך כדרך מודעה בעיתון", כי גם אם במקרה מצאת כך עורך דין שנראה טוב, ביכולתך לוודא כי הוא אכן מתאים וכישוריו הולמים את הסיוע המתאים לצליחת הסוגייה.

מה לגבי המלצות מאנשים?

אחת הדרכים הפשוטות לגלות עורכי דין מומלצים היא כמובן לדבר עם אנשים שכבר חוו או נכנסו להליכים משפטיים דומים לשלך, ולשאול אותם, במי הם נעזרו ומה הייתה החוויה שלהם. באם לדוגמה, מישהו מחפש עורך דין נהדר לתביעות הטרדה מינית, הוא יכול לדבר עם ארגוני נשים על מנת לבדוק על מי ארגונים אלו ממליצים. וכמובן, למה. כך או כך, זו דרך לאסוף כמה אפשרויות פוטנציאליות. ועם זאת, אין סיבה להחליט רק על בסיס דעה של מישהו אחר. לאנשים שונים יש תגובות שונות לסגנונות, אישיות, ו-"קווירקים" אישיותיים שונים. על כן, בסופו של דבר, עליך לוודא אם עורך הדין שלפניך אכן מרגיש לך כמו הבחירה הנכונה. זאת לאחר שדיברת איתו, פגשת אותו, הבאת את התיק שלך לפניו ומצאת כי נוח, מתאים ומרגיש לך טוב לעבוד איתו.

במקרים מסוימים, לא יהיה לך קל למצוא עורכי דין מומלצים לדיני עבודה ספציפית בנישה המשפטית שאתה מחפש. וזה בסדר. צריך פשוט להמשיך לחפש.  במקרים מסוימים, ניתן למצוא עורכי דין מומלצים כדרך הפניות מבעלי מקצוע עסקיים. לדוגמה, אם יש לך עסק ואתה מטופל בידי רואה חשבון חיצוני, או סוכן ביטוח, או אפילו סוכן נדל"ן – אפשר פשוט לשאול אותם אם הם מכירים עורכי דין מומלצים בתחום דיני העבודה. יכול מאוד להיות שהם יכירו. כך שזו דרך נוספת להרחיב את מעגל האיתור שלך. למעשה, בעלי מקצוע שעובדים עם עורכי דין לדיני עבודה, באופן קבוע, אולי יבססו דעות די מנומקות שיעניקו לך הרבה הקדמה והקשר בנוגע לעורך הדין הספציפי שהמליצו לגביו.

מה מייחד עורכי דין מומלצים?

עורכי דין מומלצים, הם לא כל סוג של עורך דין. הם הטופ של הטופ של הנישה שלהם. לא כי הם בעלי הוותק והניסיון הרב ביותר, אם כי זה כן יכול להוות פקטור. דווקא בגלל שהם משיגים תוצאות. וכיף לעבוד איתם. ויש הרגשה שיש להם ידיים על ההגה. על כן, לא בהכרח יהיה ברור ממבט ראשון האם מדובר בעורך דין מומלץ. גם אם יש לו קורות חיים אחרים, הרבה לקוחות אחרים ואפילו וותק. נכון, אפשר לבדוק הסכמה, תעודות, הכשרות, עלויות, רקורד הצלחות וכן הלאה. ועם זאת, בסופו של דבר, אנחנו מסתמכים על האינטואיציה שלנו ובודקים אם מדובר במישהו שבאמת יכול "להרוג עבורנו" בבית המשפט ולהביא תוצאה טובה, במידת האפשר.

כהערה אחרונה, נגיד כי יש הבדל בין עורכי דין אשר מבינים את תחום התעסקותם באופן כללי, לבין עורכי דין אשר צללו לנישה ספציפית והתמחו בה. אפשר לבדוק ולזהות באיזה סוג מדובר, והאם זה תורם באופן ייעודי לסוגיה המשפטית שרוצים לקבל עבורה חוות דעת מקצועית. ראיון כנה, מקצועי וישיר עם עורך הדין – יכול לספק תשובות ותחושות בטן, שאפשר גם לקחת אותן בחשבון.

למידע נוסף על נושא זה, ניתן ליצור קשר עם משרדנו ואפילו לקבל ייעוץ משפטי ראשוני ללא התחייבות. משרדנו מייעץ ומייצג לקוחות מעל לשני עשורים, כמו גם זכה בדירוג BDI כאחד ממשרדי עריכת הדין המומלצים.

<strong>עורכי דין מומלצים – דיני נזיקין</strong><strong></strong>(פתח בטאב חדש בדפדפן)

ייצוג עובדי הייטק(פתח בטאב חדש בדפדפן)

החשיבות בייעוץ משפטי בהטרדות מיניות בעבודה(פתח בטאב חדש בדפדפן)

גמול עבודה בשבתות חגים ומוצאי שבת וחג(פתח בטאב חדש בדפדפן)

עונש על הטרדה מינית בעבודה(פתח בטאב חדש בדפדפן)

פיטורים בבושת פנים(פתח בטאב חדש בדפדפן)

הכר את תלוש השכר שלך(פתח בטאב חדש בדפדפן)

פשיטת רגל של מעסיק(פתח בטאב חדש בדפדפן)

שתפו:
[addtoany]
מאמרים שעשויים לעניין אותך

מבוא: בתקופות של סכסוכים ועוינות, החברים הפגיעים ביותר בחברה סובלים

קרא עוד »

כאשר אתם מחפשים עורך דין המתאים לצרכיכם, הדבר הראשון שחשוב

קרא עוד »

לפני כל הליך של פיטורים, יש חובה לקיים את שלב

קרא עוד »
לבדיקת היתכנות מהירה ללא כל התחייבות מלא/י את הטופס ושלח/י
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם

לפנייה לנציג הווירטואלי החכם שלנו
לחצו כאן

לחץ כאן
צריכים עזרה?
לנציג הווירטואלי של משרדינו:
שלום, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן