מלאו טופס לחזרה

משרדנו קיבל בדירוג דן אנד ברדסטריט את אות אמינות פרמיום לשנת 2023.

לאחר מעל 20 שנות ניסיון, בייעוץ וייצוג לקוחות, משרד עורכי הדין אריק שליו ושות', זכה פעם נוספת להיבחר בדן וברדסטריט באמינות פרמיום לשנת 2023. כידוע לרבים מאיתנו, חותם האמינות דן אנד ברדסטריט מהווה מעין "תו איכות", שיכול לעמוד לצד בית עסק על מנת לאותת לצרכן על ממדים ופרמטרים מסוימים שדן אנד ברדסטריט בדקו ומצאו כמהימנים.

מה ניתן לעשות עם חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט?

יש שיגידו, כי חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט, יכול לסייע ללקוחות (ולו הפוטנציאליים) של בית עסק נתון, לקבל מושג לגבי רמת האמינות שלו. ובכן, עם כל הכבוד לתו האמינות פרמיום שקיבלנו – ואנחנו אכן מעריכים ומודים על כך, אנחנו חושבים שהמעשים שלנו מדברים הרבה יותר ממילים. ואולי גם מסמלים (כמו תו האיכות שניתן למצוא במעלה העמוד). לאחר 2 עשורים בעולם המשפט, והמוני לקוחות שייעצנו וייצגנו בהמון תחומים והקשרים משפטיים, אנחנו מקווים כי הרווחנו את הזכות להיחשב כאמינים עבור ובעיני מי ששמע על המשרד שלנו ועבד איתנו באופן אישי.

על בסיס מה מוענק תו האיכות?

הדרך בה דן אנד ברדסטריט מחליטה מי יקבל תו איכות שכזה, היא כדרך הערכה מקצועית, על בסיס המידע הקיים בה. וזאת על מנת להעריך את הסיכון הפיננסי, אשר לדעת דן אנד ברדסטריט, מעורב בהתקשרות עם בית העסק. מדובר אפוא בתמונת מצב, אשר דן אנד ברדסטריט תחשיב כנכונה ספציפית עבוד מועד הבדיקה (באתר דנסגייד). כאשר, דן אנד ברדסטריט בהחלט שומרת על הזכות להמשיך ולעדכן את ההערכה המקצועית שלה מעת לעת, כשזה נוגע לסיכון הפיננסי. הסיכון, שלדעת דן אנד ברדסטריט, מעורב בהתקשרות עסקית עם בית עסק ואף להסיר אותו, בהתאם לשיקול דעתה.

ובכך, כל לקוח (ולו פוטנציאלי), יכול להיכנס לאתר של דן אנד ברדסטריט ולבחור אם לבית עסק נתון – חותם האמינות פרמיום, תו התקן – עדיין נתון. למעשה, ניתן ללחוץ על התו במעלה העמוד, ולהגיע באופן ישיר לעמוד של דן אנד ברדסטריט על מנת לראות את הסטטוס המעודכן של משרד עורכי הדין אריק שליו ושות'.

מה זה אומר לגבי עסק שיש לו תו איכות שכזה?

יש לציין, כי דן אנד ברדסטריט לא מעודדת אותך לקבל החלטות עסקיות על בסיס תו האיכות שלה (כך לפחות, כתוב באתר שלה). יש לציין, כי גם אנחנו לא מעודדים אותך לבחור בנו רק כי ראית סימן דנדש של אמינות פרמיום מאת דן אנד ברדסטריט. שכן, "הרווחנו" את המוניטין ואת התמונה שיש לקהל לקוחותינו, אודותינו. יש במשרד עורכי הדין אריק שליו ושות', כל כך הרבה אלמנטים אחרים אשר מדברים עבור עצמם. ובכך, נוכל להסכים עם דן אנד ברדסטריט ולעודד את הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלנו, לקבל החלטה על סמך מכלול של גורמים, כאוות רצונם.

אחד התפקידים של חותם אמינות הפרמיום של דן אנד ברדסטריט, הוא לאשש חששות, או לבסס מוניטין עסקי, עבור לקוחות קיימים ופוטנציאליים. שכן, אם דן אנד ברדסטריט מצאה לנכון לתת חותם אמינות פרמיום, ניתן לבדוק על פי אילו מדדים היא עשתה זאת. שכן, עבור מדדים אלו היא למעשה החוותה דעה. אין זה אומר שהבדיקה שהעריכה את בית העסק שלמה, מצוינת ומדויקת למכביר. זה לא מה שאנחנו אומרים. זה כן אומר, כי דן אנד ברדסטריט עשתה כמיטב יכולתה להעריך את הסיכון הפיננסי בהתקשרות עם בית עסק מסוים, על פי המדדים והפרמטרים שנבדקו ועל פי המידע אשר היה מצוי בידיה.

לסיכומו של דבר,

ניתן לראות את חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט כמעין "תעודת זהות", עבור לקוחות קיימים ופוטנציאליים ואפילו בינלאומיים. כלומר, מדובר במידע נוסף אשר מוצג עבור בית עסק, אשר סופק באדיבות דן אנד ברדסטריט. מידע, שיכול לדבר כאמור על הערכת הסיכון הפיננסי בהתקשרות עסקית עם בית עסק נתון. הערכה, אשר לא מהווה תחליף לקבלת החלטות נבונה, מיודעת, מושכלת ואינטואיטיבית מצד הלקוח הקיים או הפוטנציאלי.

ניתן לראות בחותם האמינות, מעין סימוכין לכך כי פרטי העסק, של עסק נתון – אכן מופיעים במאגר המידע של דן אנד ברדסטריט. יתרה מכך, דן אנד ברדסטריט מצאה לנכון להציג את בית העסק כאמין ומקצועי מספיק, ברבדים שנבדקו, באופן ספציפי. וזאת, על פי מידת יכולתה להעריך זאת.

חותם אמינות PREMIUM(פתח בטאב חדש בדפדפן)

20 שנות ניסיון(פתח בטאב חדש בדפדפן)

תביעה בגין אי הפרשה בתקופת אי כושר עבודה(פתח בטאב חדש בדפדפן)

<strong>מקדם המרה לקצבה הפנסיונית</strong>(פתח בטאב חדש בדפדפן)

<strong>תקופת החסימה וניהול סיכונים בהיי טק</strong>(פתח בטאב חדש בדפדפן)

שתפו:
[addtoany]
מאמרים שעשויים לעניין אותך

מבוא: בתקופות של סכסוכים ועוינות, החברים הפגיעים ביותר בחברה סובלים

קרא עוד »

כאשר אתם מחפשים עורך דין המתאים לצרכיכם, הדבר הראשון שחשוב

קרא עוד »

לפני כל הליך של פיטורים, יש חובה לקיים את שלב

קרא עוד »
לבדיקת היתכנות מהירה ללא כל התחייבות מלא/י את הטופס ושלח/י
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם

לפנייה לנציג הווירטואלי החכם שלנו
לחצו כאן

לחץ כאן
צריכים עזרה?
לנציג הווירטואלי של משרדינו:
שלום, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן