מלאו טופס לחזרה

משרדנו נבחר דן אנד ברדסטריט לשנת 2023 – מהמשרדים הידועים בארץ בתחום דיני העבודה

לאחר מעל עשרים שנות ניסיון של אינספור לקוחות שקיבלו את מיטב שירותי הייעוץ והייצוג המצטיינים של המשרד, משרד עורכי הדין אריק שליו ושות' מדווח פעם נוספת על בחירתו על ידי דן אנד ברדסטריט לשנת 2023. כפי שרבים מכירים, הכרזות של דן אנד ברדסטריט עשויות להיחשב כ-"תו איכות" של ממש לגבי סטנדרטים גבוהים (בהיבטים שנבדקו), ומשמשות כמעין אמצעי להכרה בעסקים שעמדו בבדיקות שערכה דן אנד ברדסטריט בשנה נתונה.

 

מה ניתן לעשות עם חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט?

יש שאומרים כי תו האמינות של דן אנד ברדסטריט יכול לשמש ככלי עזר ללקוחות, כולל הפוטנציאליים, של עסק נתון, להבין קצת יותר טוב את רמת האמינות של המשרד. עם כל הכבוד לתו האמינות הפרמיום שהמשרד זכה לקבל, והמשרד אכן מעריך ומודה על כך, ניתן להגיד כי מעשיו הם ההוכחה כשלעצמה. עם כל הכבוד "לחותם האמינות".

למעשה, ניתן להגיד כי חותם האמינות שנמצא בראש העמוד הוא תוצאה של אותם מעשים. לאחר יותר מ-20 שנות פעילות בתחום המשפט, ועם לא מעט לקוחות שקיבלו ליווי, ייעוץ וייצוג עם השנים, במגוון תחומים ובמעמדים משפטיים שונים, המשרד מקווה כי אמינות היא זכות השמורה לו לאחר פעולותיו, בעיני כל מי ששמע על המשרד ועבד איתו בצורה כזאת או אחרת.

 

 

על בסיס מה מוענק תו האיכות?

דן אנד ברדסטריט קובעת אילו בתי עסק יזכו לקבל את תו האיכות הנ"ל לאחר שמעבירה אותם הערכה מקצועית, בהתבסס על המידע הזמין לה ועל פי הפרמטרים שהיא בוחרת לבדוק.

בדיקה זו מאפשרת לה לייצר דירוג סיכון פיננסי לגבי התקשרות כלכלית עם בית העסק, מנקודת המבט של דאן אנד ברדסטריט.

תהליך זה מתבצע על סמך תמונת המצב הנוכחית, אותה החברה מנתחת. מהשלב הראשון, דן אנד ברדסטריט שומרת על הזכות לעדכן ולשנות את ההערכה המקצועית כשנדרש, בהקשר לסיכון הפיננסי הקשור להתקשרות עם העסק, ולשנות את החלטתה בהתאם לשיקול דעתה.

 

ניתן לבדוק ולאמת באתר של דן אנד ברדסטריט

כל לקוח (גם פוטנציאלי) יכול לגשת לאתר של דן אנד ברדסטריט ולבדוק אם בית עסק נתון – זכה לתו אמינות פרמיום, או אם התו למעשה עדיין בתוקף. למעשה, ניתן לגמרי ללחוץ על התו בחלק העליון של העמוד, על מנת להגיע באופן ישיר לעמוד של דן אנד ברדסטריט כדי לראות אם משרד עורכי הדין אריק שליו ושות' עדיין מחזיק בתו, באופן רשמי.

 

לקבל החלטות ממקום מודע

חשוב להדגיש כי דן אנד ברדסטריט לא אומרת ללקוחות (גם הפוטנציאליים) מה לחשוב לגבי בית עסק עם תו איכות שכזה. כל אדם רשאי ואכן מתבקש לקבל החלטות מתוך צלילות דעתו. גם החבר'ה במשרד עורכי הדין אריק שליו ושות', לא היו רוצים שאנשים יבחרו בהם רק על סמך זיהוי סמל הפרמיום שהוענק מטעם דן אנד ברדסטריט.

ניתן להגיד כי הן המשרד וכנראה גם דן אנד ברדסטריט היו מעדיפים לאפשר לאנשי העולם לעשות את ההחלטה מתוך מקום מודע ומושכל, ולא רק בגלל שלמשרד כזה או אחר יש תו איכות המתנוסס בראש העמוק.

המשרד הרי מביא ערכים מסוימים לכל ייעוץ, ליווי וייצוג – וזה הערך האמיתי שלקוח מקבל. אדם שמתבונן, מתייעץ ופוקח עיניו בהתקשרות עם המשרד עשוי להבין לאן הוא נכנס. וזה יותר משמעותי מלהסתכל על תו האמינות, מבחינת היכולת של אנשים להבין מה הם עשויים לקבל מהמשרד עצמו. תפישה שלמה וצלולה עשויה לעזור לאנשים לקבל את ההחלטה הנכונה. תו האיכות של דן אנד ברדסטריט הוא מעין בונוס נחמד.

 

מה תו איכות שכזה עשוי לסמל?

במילים אחרות, אף על פי שתו האמינות של דן אנד ברדסטריט כמו מעיד על בדיקה של פרמטרים מסוימים, וציון מספק שהתקבל באותה בדיקה, אין מדובר על שלילת היכולת לקבל החלטות באופן עצמאי. גם צוות משרד עורכי הדין אריק שליו ושות', מעוניין לאפשר ללקוחותיו לקבל את החלטותיו מתוך ראייה שלמה וצלולה של העובדות, ומתוך הבנה לשירותיו המלאים של המשרד כפי שרלוונטיים במקרה נתון.

ניתן להסתכל על חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט כמעין המלצה מסוימת, עבור פרמטרים והיבטים מסוימים בעסק, עבור לקוחות קיימים ופוטנציאליים (כולל בינלאומיים). דרך טובה לחשוב על חותם זה היא כעל תו זיהוי, המרמז על דרגת האמינות הפיננסית שבקשר העסקי. תו זה לא מהווה תחליף, כאמור להחלטות עסקיות נבונות, מושכלות ואינטואיטיביות, אשר יכול לקבל כל לקוח קיים או פוטנציאלי.

על כן, עסקים שנבדקו עבור אותם פרמטרים, וקיבלו חותם אמינות –  מופיעים במאגר המידע של דן אנד ברדסטריט. כך שהתו מהווה מעין סימן זיהוי. על ידי בדיקה זו, דן אנד ברדסטריט מצהירה כי בדקה את העסק הנתון כמשרד עבור פרמטרים מסוימים, על בסיס יכולתה המקצועית להעריך אותם עבור אותם פרמטרים, וכי העסק עבר את הבדיקה במידה מספקת על מנת להעניק לו את החותם.

 

מי זאת בכלל דן אנד ברדסטריט?

"דן אנד ברדסטריט" מתמחה במגוון פתרונות מידע עסקיים לניהול סיכונים והזדמנויות בשלל מקומות ברחבי העולם. כמובן, קבלת חותם האמינות הפרימיום אינה אות שניתן ללא בדיקה קפדנית,  שנעשית על ידי המומחים של Dun & Bradstreet, שמבצעים את הבדיקה בצורה מקצועית ואובייקטיבית.

"דן אנד ברדסטריט", המובילה בתחום המידע העסקי הגלובלי, מציעה את חותם האמינות, ככלי תדמיתי שנבנה על ידי דן אנד ברדסטריט ושמיועד לסייע לצרכנים בתהליך קבלת ההחלטות לגבי התקשרות עסקית. החותם מוענק לאחר הערכה מקצועית ומוענק באופן אובייקטיבי, בהתבסס על המידע הקיים ברשות דן אנד ברדסטריט,.

אף על פי כל הנאמר, חותם האמינות מהווה כלי חשוב, שיכול לעזור ללקוחות קיימים ופוטנציאליים לזהות אי אילו היבטים המשקפים את מידת האמינות של בית העסק, לפחות עבור הפרמטרים שנבדקו, על מנת לסייע להם בתהליך קבלת ההחלטות. הענקת החותם מתבצעת לאחר בדיקה של שיקולים מקצועיים, על פי נתונים שנאספים ונבדקים על פי מודל ייחודי של דן אנד ברדסטריט, שמשתמש במגוון פרמטרים כמו:

  • תחום הפעילות של העסק.
  • תקופת הפעילות של החברה.
  • גודל העסק מוגדר על פי מספר העובדים.
  • מוסר תשלומים של החברה.
  • היסטוריה של תביעות משפטיות ותביעות ספקים נגד העסק.
  • ועוד.

כאמור, ניתן לחשוב על התו כמעין כלי המשקף את אמינות העסק, המתבסס על נתונים מקצועיים ומוענק באופן אובייקטיבי, באופן שעשוי לסייע בתהליך קבלת החלטה מושכלת וברורה.

 

מה זה בכלל חותם אמינות?

חותם אמינות PREMIUM הוא סמל איכות הניתן על ידי דן אנד ברדסטריט לעסקים שמקבלים ציון מסוים, בהיבטים הנוגעים לסיכון פיננסי. כ-3% מהעסקים בשוק זוכים לחותמים יוקרתיים אלו, המעידים על יציבות פיננסית מבוססת.

החותם נועד להדגיש היבטים מסוימים בעסק ולהציג אותו כמהימן, באופן שמאפשר לגורמים בשוק לסמוך עליהם. המטרה היא להגיד כי מדובר בבית עסק בעל יציבות כלכלית ומעמד פיננסי חזק. חותם זה מסייע בכך שמציין זאת, מה שיכול להוות מעין יתרון ייחודי, לאור כך שזה מפרסם את הפרמטרים שנבדקו, לעיני הציבור.

יש לציין כי חותם האמינות משקף את המצב הכלכלי של בית העסק בזמן הבדיקה.. יש להדגיש ש-"חותם האמינות" מתייחס לניתוח של דנסגייד בנוגע לרמת האמינות של בית העסק הנבדק, וזאת לפי מודל, קריטריונים ואופן העבודה שבחרה דנסגייד. חשוב לציין כי המודל והקריטריונים הללו עשויים להיות שונים ולהתפתח על פי שוק ותנאי אחרים, ולכן אין הסמן המוענק מחויב לשקף את ההבנה המלאה או המדויקת של כל אדם לגבי המונח "אמינות".

התמונה שהוצגה על ידי דנסגייד נכונה לזמן הבדיקה הרשום באתר, ודנסגייד שומרת על הזכות לעדכן את המידע בכל תקופה נתונה, כולל את רמת הסיכון הפיננסי בהתקשרות עסקית עם העסק, ובאפשרותה להסיר חותמי אמינות מעסקים כמו שצוין. עקב כך ניתן כמובן לעקוב ולהתעדכן באתר כדי לוודא אם בית העסק עדיין נושא חותם אמינות מצד דנסגייד.

 

לפרטים נוספים בנושא זה, ניתן ליצור קשר עם משרדנו, אשר מייצג לקוחות זה כשני עשורים וקיבל דירוג BDI כאחד ממשרדי עריכת הדין המומלצים, כדי לקבל ייעוץ ראשוני בהקשר משפטי נתון.

 

משרדנו קיבל בדירוג דן אנד ברדסטריט את אות אמינות פרמיום לשנת 2023.

 

חותם אמינות PREMIUM

האם התובעת התפטרה או פוטרה מעבודתה?

 

20 שנות ניסיון

תביעה בגין אי הפרשה בתקופת אי כושר עבודה

 

שתפו:
[addtoany]
מאמרים שעשויים לעניין אותך

מבוא: בתקופות של סכסוכים ועוינות, החברים הפגיעים ביותר בחברה סובלים

קרא עוד »

כאשר אתם מחפשים עורך דין המתאים לצרכיכם, הדבר הראשון שחשוב

קרא עוד »

לפני כל הליך של פיטורים, יש חובה לקיים את שלב

קרא עוד »
לבדיקת היתכנות מהירה ללא כל התחייבות מלא/י את הטופס ושלח/י
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם

לפנייה לנציג הווירטואלי החכם שלנו
לחצו כאן

לחץ כאן
צריכים עזרה?
לנציג הווירטואלי של משרדינו:
שלום, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן