מלאו טופס לחזרה

עורכי דין העובדים על פי תוצאות – פתיחת תיק – עבודה לפי שעה

עורך דין שעובד על פי תוצאות בתחום דיני העבודה הוא עורך דין שמתמחה בטיפול במקרים הקשורים ליחסים בין מעסיקים לעובדים. התמחות זו כוללת ידע במגוון רחב של נושאים, כולל זכויות העובד, תנאי עבודה, חוקי העבודה, הפרות חוזים, פיצויים, פרישה, הטרדה מינית, אי הדיונים ועוד.

עורך דין שעובד על פי תוצאות אינו גובה תשלומים מראש עבור שירותיו, אלא גובה אחוז מהפיצוי שהלקוח מקבל בסיום המקרה. זה אומר שאם הלקוח לא זוכה בתיק, עורך הדין לא יקבל תשלום. לכן, עורכי דין כאלה בדרך כלל יבחרו לטפל בתיקים שיש להם סיכוי גבוה לזכות בהם.

לפני שתבחר לעבוד עם עורך דין שעובד על פי תוצאות, חשוב לבדוק את הנסיון והמומחיות שלו בתחום דיני העבודה, וכמו כן את האחוז שהוא מבקש מהפיצוי. כמו כן, על מנת לשמור על עניינים ציבוריים ופרטיים, חשוב לבדוק את מוניטין של העורך דין במסגרת הימצאותו ברשימת המשרדים האמינים של דן אנד ברדסטריט, או ברשימה האקסקלוסיבית של בר-סמכא. משרדנו נמצא כאמור בשני רשימות אלו.

 

תשלום פתיחת תיק 

פתיחת תיק על ידי עורכי דין יכולה להיות עסקה מסחרית שונה ממשרד למשרד. תלוי בסוג התיק, בעובדה האם זו עסקה מסחרית יחידה או כמה תיקי עסקים, במיקום הגיאוגרפי ובסכום המשוער שיש לגבות עבור העבודה.

עליך לדעת שקיימים סכומים מקובלים בקרב עורכי דין לגבי עמלת פתיחת תיק, אך אין כלל קבוע וחד פעמי שמתאים לכל מקרה. חשוב להבין את תנאי ההסכם שלך עם העורך דין, ולהיות בקשר פעיל כדי להבין את העלויות הסופיות ולוודא שאין תגמולים נוספים או עמלות נוספות.

שכר טרחה לפי שעה 

כמו כל עסקה מסחרית, עמלת השכר טרחה של עורך דין לפי שעה תלויה בכמה גורמים, כגון הניסיון והמומחיות של העורך דין, מיקום המשרד וסוג העבודה.

בדרך כלל, משרדי עורכי הדין יעמידו לרשות הלקוח רשימה של השערי שכר טרחה לפי שעה. יתכן ויהיו הבדלים קלים בין השערים בין משרד למשרד, וזה תלוי במשתנים הכלכליים והמקצועיים השונים.

בנוסף, חשוב לזכור כי עמלת השכר טרחה המתבקשת מהלקוח עשויה לכלול גם עמלות נוספות, כמו עמלות משרד או עמלות נוספות לפי סוג העבודה.

לפני שתסכים על עסקה עם עורך דין, כדאי לוודא את תנאי ההסכם ולבדוק אם יש עמלות נוספות או תנאים מיוחדים כמו תוצאות צפויות או זמן העבודה המשוער. יתכן והמשרד יכול להציע עלות כוללת קבועה עבור הפעילות, אשר עשויה להיות טובה יותר לבניית תקציב מדוייק ולהימנע מהפתעות לא רצויות.

קרן השתלמות(פתח בטאב חדש בדפדפן)

שכר טרחה בדיני נזיקין(פתח בטאב חדש בדפדפן)

שאלות ותשובות(פתח בטאב חדש בדפדפן)

מקרקעין(פתח בטאב חדש בדפדפן)

תביעת פיצויי פיטורין וזכויות סוציאליות של איש מכירות – הכוח שבידי העובד(פתח בטאב חדש בדפדפן)

ייצוג עובדי עירייה – עורך דין דיני עבודה(פתח בטאב חדש בדפדפן)

שכר טרחה ביטוח לאעונש על הטרדה מינית בעבודה(פתח בטאב חדש בדפדפן)ומי(פתח בטאב חדש בדפדפן)

שתפו:
[addtoany]
מאמרים שעשויים לעניין אותך

מבוא: בתקופות של סכסוכים ועוינות, החברים הפגיעים ביותר בחברה סובלים

קרא עוד »

כאשר אתם מחפשים עורך דין המתאים לצרכיכם, הדבר הראשון שחשוב

קרא עוד »

לפני כל הליך של פיטורים, יש חובה לקיים את שלב

קרא עוד »
לבדיקת היתכנות מהירה ללא כל התחייבות מלא/י את הטופס ושלח/י
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם

לפנייה לנציג הווירטואלי החכם שלנו
לחצו כאן

לחץ כאן
צריכים עזרה?
לנציג הווירטואלי של משרדינו:
שלום, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן