מלאו טופס לחזרה

כיצד לבחור עו"ד דיני עבודה, מה היתרון בעו"ד דיני עבודה שעובד בצוות?

כשאתם בוחרים עו"ד דיני עבודה שיהיה הכי טוב עבורכם אתם צריכים לבדוק מה היא רמת המקצועיות והמומחיות שלו בתחום הספציפי שאתם צריכים ייעוץ או ייצוג המשפטי. היום אנחנו נלמד למה צריכים עו"ד דיני עבודה ומה צריך לבדוק. כיצד לבחור עו"ד דיני עבודה, מתחילים!

מה עליכם לבדוק בעת חיפוש אחר עו"ד דיני עבודה?

אז כמו שכבר אמרנו, כשאתם מחפשים עו"ד דיני עבודה, אתם קודם כל צריכים לברר מה הוא תחום ההתמחות של העו"ד שמצאתם ואם הוא מתאים לתחום שאתם צריכים בו ייעוץ או ייצוג משפטי. קיימים עורכי דין אשר מתמחים בכמה תחומים במקביל, ואי אפשר להסיק מכך מה היא רמת המקצועיות שלהם באותו תחום. נוסף על כך, אתם תרצו לבדוק גם הוא מה גובה המחירים שעורך הדין דורש. גובה המחיר חייב לתאום את הציפיות שלכם ולעמוד בזה מבחינה כלכלית.

מתי נצטרך ייצוג עובדים ועו"ד לדיני עבודה?

במקרים בהם נצטרך ייצוג עובדים נצטרך גם עורך דין שתחום ההתמחות שלו הוא עו"ד דיני עבודה. כאשר הגעתם למצב בו אתם תובעים מעסיק שעבדתם אצלו או מעסיק שאתם עובדים אצלו עכשיו, אתם תצטרכו עו"ד לדיני עבודה. ברוב המקרים, התביעות שמנוהלות בבית הדין לעבודה יהיו תביעות אשר מתעסקות בפגיעה בזכויות של העובדים.

איך מזהים כאשר מתבצעת התעמרות בעבודה ומתי פונים לעו"ד דיני עבודה?

התעמרות בעבודה אשר נקראת גם התנכלות שהיא תעסוקתית או תעסוקה שהיא פוגענית, מוגדרת כיחס שהוא משפיל, מבזה, מטריד או פוגע. היחס הזה יכול להגיע מהכיוון של המעסיק, מהכיוון של מישהו מטעם המעסיק, עמית לעבודה או כל בן אדם אחר שלעובד יש קשרי עבודה איתו, והוא לא חייב להיות חלק ממקום העבודה.

התעמרות לא חייבת להיות התנהגות שהיא פיזית. היא יכול להתבטא בכמה וכמה דרכים, כמו צעקות, איומים, השפלות, ביצוע משימות אשר מבזות את הכישורים של העובד ואינן תואמות אותם, התעלמות מהעובד ומהצרכים שלו, דרישה מוגזמת לעבודה שעות רבות ועוד.

חשוב לציין שבשביל שהתנהגות שכזו תיחשב התעמרות, היא צריכה להיות עקבית וכמה אירועים ולא רק מקרה חד פעמי. אך גם כשיודעים את כל הדברים הנ"ל ברוב המקרים גם זה לא מספיק. הנושא של התעמרות בעבודה הוא עניין משפטי לכל דבר ועניין אך הוא מאוד מסובך. יש בו כל מיני דקויות קטנות של הגדרות ושל מונחים משפטיים.

בשביל שתוכלו להצליח לטפל באמת בסיפור התעמרות שלכם או של חברים שלכם בהצלחה אתם צריכים להיעזר בעו"ד לדיני עבודה. לעו"ד כזה יש את הידע המקצועי בנושא.

עו"ד דיני עבודה אריק שלו
עו"ד דיני עבודה אריק שלו

איך תדעו איזה עו"ד דיני עבודה לבחור?

במדינת ישראל קיימת האפשרות שלכל אזרח מותר לייצג את עצמו מול המוסדות של השלטון ומול הגורמים המשפטיים במדינה. אם עובד חושב שנעשה לו עוול, חשוב שיידע כי דיני העבודה משתנים לעיתים תכופות.

יש הרבה מקרים שההלכה הכתובה בכל הנושא של תביעות של זכויות עובדים, מביאה ליצירתם של תקדימים משפטיים חדשים, אשר יכולים בעצמם לשנות את הדין שיתקבל בבתי הדין לעבודה עבור כל מיני תביעות שיהיו דומות בעתיד.

כלומר, מכיוון שנדרש ביצוע של מעקב תמידי אחרי כל השינויים בחוק ובפסקי הדין,  צריך להתייעץ עם עורך דין לדיני עבודה אשר כבר צבר הרבה ניסיון והרבה וותק בבתי הדין לעבודה. רצוי גם משרד עורכי דין העובד בצוות ובו מומחים מתחום הנזקין למקרה שסוגיות מתחום זה יהיו רלוונטיות ותידרש בדיקת עומק לאפשרות הפעולה בתחום הנזיקי.

ברוב המקרים, עורך הדין הוותיק יהיה תמיד מעודכן בכל מה שמתפתח בתחום, הוא עו"ד דיני עבודה מומלץ. ניתן לקבל במקרים רבים מעורך דין דיני עבודה ייעוץ חינם טרום תביעה, העובדה הזו תאפשר לו לספק ולהעניק ללקוחות שלו הכוונה שהיא תואמת את כל השינויים והיא תשפר את הסיכויים של התובע להצליח בתביעה. לכן, עורך דין לדיני עבודה בוחרים על סמך ניסיון וותק ואפשרות שלו לתת טיפול יסודי בתחומים הרלוונטיים.

התעמרות בעבודה(פתח בטאב חדש בדפדפן)

ייצוג עובדי הייטק(פתח בטאב חדש בדפדפן)

עורך דין להתעמרות במקום העבודה(פתח בטאב חדש בדפדפן)

פנסיה(פתח בטאב חדש בדפדפן)

זכויות עובדים בטיפולי פוריות הריון ולידה(פתח בטאב חדש בדפדפן)

שתפו:
[addtoany]
מאמרים שעשויים לעניין אותך

מבוא: בתקופות של סכסוכים ועוינות, החברים הפגיעים ביותר בחברה סובלים

קרא עוד »

כאשר אתם מחפשים עורך דין המתאים לצרכיכם, הדבר הראשון שחשוב

קרא עוד »

לפני כל הליך של פיטורים, יש חובה לקיים את שלב

קרא עוד »
לבדיקת היתכנות מהירה ללא כל התחייבות מלא/י את הטופס ושלח/י
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם

לפנייה לנציג הווירטואלי החכם שלנו
לחצו כאן

לחץ כאן
צריכים עזרה?
לנציג הווירטואלי של משרדינו:
שלום, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן