מלאו טופס לחזרה

ייצוג מעסיקים – בבתי הדין, בהסכמי עבודה ובהחלטות בניהול עובדים

חשוב להיות בקיאים בחוקי העבודה ולפעול, כמידת יכולתנו, על פיהם – על מנת לצמצם ולמנוע חשיפה לתביעות, לעיצומים כספיים ואף לכתבי אישום. במילים אחרות – ייצוג מעסיקים בכל עת של הדרך, יכול לסייע בהגנה משפטית על העסק מפני תביעות משפטיות, ניהול מושכל של הפן המשפטי של העסק והתנהלות תקינה מבחינה משפטית במהלך שגרת עבודה. ייצוג מעסיקים מקצועי יכול לסייע עם אספקטים שונים של ההתנהלות המשפטית של העסק, לרבות הסכמי עבודה וניהול עובדים.

ייעוץ מעסיקים בעניין ניהול העסק?

אם לא ברור לך איך נכון להתנהל משפטית בנושא מסוים, או בפן המשפטי בכלל – אפשר לקבל ייעוץ למעסיקים מידי עורך דין שיודע את מלאכתו. זאת על מנת לקבל פידבק מקצועי בכל אספקט משפטי בניהול העסק. ובכך, בין היתר, ניתן לוודא כי זכויות העובדים נשמרות על פי חוק – לרבות כל המשחק עם שלל המושגים המקצועיים הנקראים הסכמים קיבוציים, צווי הרחבה פסיקות. ובכך, אם העסק מתנהל כמו שעון שוויצרי, במידת האפשר, לפחות בפן המשפטי – הרי שהחשיפה לתביעות ומה לא יורדת בהתאם. מעבר לכך, אם כבר יש עורך דין מוכר ובן ברית יקר שעובד כך עם בית העסק, בהינתן הרצון לקבל ייצוג מעסיקים בתביעה משפטית של ממש – הרי שכבר יש ידיעה והבנה למי לפנות, ו/או לקבל הפניות לבעלי מקצוע איכותיים אחרים בנישה רלוונטית.
יתרון נוסף בקבלת ייצוג מעסיקים – הוא כמובן היכולת שלא להתעסק באופן ישיר בניהול הפן המשפטי של העסק, מלבד יישום המלצותיו והצעותיו של עורך הדין המתעסק בזה. כך שבעל העסק יכול להשקיע את האנרגיה ותשומת הלב שלו בנקודות הרלוונטיות מבחינתו לניהול והצמחת העסק.

שיפור התנהלות משפטית בעסק?
כיום, על מעסיקים אחריות החלה במישור אזרחי ופלילי. החוק הסדיר אמצעי אכיפה שונים לשם כך בשלל כלים כדרך התראות מנהליות, עיצומים כספיים כמו גם הטלת אחריות אישית ופלילית. קבלת ייצוג מעסיקים יכולה לסייע לבעלי עסק להבין מה החוק מבקש וכיצד ניתן לנהוג אופטימלית בהקשר משפטי נתון. עורך דין חכם כנראה יהיה יצירתי וניואנסי במיוחד, או פשוט מאוד פרקטי וישר ולעניין. עורך דין המייצג מעסיק יכול לבחון את התנהגותו והתנהלותו בעסק ולשקף על בסיס מוסכם את המלצותיו על מנת לשפר את ההתנהלות המשפטית בעסק.

ניסוח ועריכה של הסכמי עבודה?

חלק מן האספקטים הרלוונטיים בפן המשפטי של ניהול העסק, הינו ניסוחם ועריכתם של הסכמי עבודה בין הצדדים בעסק. עורך דין בעל מלאכה יכול בנקל לסייע בניסוח הסכמי עבודה. במסגרתם, יוסדרו ההסכמות בין הצדדים בענייני העסקה, הזכויות ותחומי האחריות של הצדדים. ובכך, ניתן לתאם ציפיות ולהגביר בהירות ודיוקים. ובכך, בהינתן קונפליקט או מקרה מסוים, ניתן להיוועץ בהסכם העבודה על מנת לראות אם המקרה נכלל בתנאיו או לא. במקרים מסוימים, העניין כבר מוסדר בחוזה, וההגנה המשפטית נתונה לצדדים. במקרים אחרים, אפשר שזה יהיה פתוח לפרשנות משפטית מסוימת. אם כי, ניתן להגיד שבכל מקרה – אפשר לשחק עם הפרשנות המשפטית. כך או כך, ניסוח מקצועי של הסכמי העסקה יכול להפחית את הסיכוי לחוסר הבנות ואף לתביעות בשל כך.
במסגרת הסכמי עבודה, ניתן להגדיר את מהות התפקיד של עובד, מכלול הסמכויות, הזכויות הסוציאליות, השכר וכו'. ניתן גם להגן על רכוש המעסיק ושלל עניינינו, לרבות הסכמי סודיות והגבלת תחרות. אלא שעורכי דין מקצועיים באמת יודעים שבמקים מסוימים לא ניתן להגביל סודיות ותחרות – כך שזה כשלעצמו יבוא לידיעת המעסיק יחד עם אופציות נוספות לשיקולו האישי לצד ייעוץ רלוונטי מטעם עורך הדין אשר מלווה אותו.

אוזן קשבת לשינויי בעולם דיני העבודה

יתרון נוסף ומהותי לכדי העסקת עורך דין לניהול הפן המשפטי בעסק, הן בניהול עובדים ברובד הזה והן עבור ניסוח ודיוק הסכמי עבודה -הוא היכולת להתעדכן בדיני עבודה. באם יש מגמות, פסיקות ואף חוקים חדשים – בעל עסק לא באמת צריך לעקוב אחר זה, אלא אם כן הוא ממש רוצה. כאשר ישנו עורך דין המלווה את ההליכים, עורך דין שבאמת אכפת לו מהחידושים בתחום – הרי שניתן לקבל תמיכה מקצועית מהימנה גם מהזווית הזאת. זווית ה-"יד על הדופק" של השינויים והמגמות החדשות בעולם דיני העבודה.
למידע נוסף בנושא זה, ניתן ליצור קשר עם משרדנו – אשר מייעץ ומייצג לקוחות למעל לשני עשורים. משרדנו זכה לדירוג BDI כאחד ממשרדי עריכת הדין המומלצים. ניתן לפנות כעת על מנת לקבל ייעוץ משפטי ראשוני ללא התחייבות.

משרדנו מתמחה בייצוג במקרים של תביעת עובדים, מקרים של תביעות בין עסק לספקים וכו'.

שתפו:
[addtoany]
מאמרים שעשויים לעניין אותך

מבוא: בתקופות של סכסוכים ועוינות, החברים הפגיעים ביותר בחברה סובלים

קרא עוד »

כאשר אתם מחפשים עורך דין המתאים לצרכיכם, הדבר הראשון שחשוב

קרא עוד »

לפני כל הליך של פיטורים, יש חובה לקיים את שלב

קרא עוד »
לבדיקת היתכנות מהירה ללא כל התחייבות מלא/י את הטופס ושלח/י
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם

לפנייה לנציג הווירטואלי החכם שלנו
לחצו כאן

לחץ כאן
צריכים עזרה?
לנציג הווירטואלי של משרדינו:
שלום, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן