מלאו טופס לחזרה

ייצוג בפרישה מהעבודה

לפני שנדבר על ייצוג בפרישה מהעבודה, חשוב להבין שלהתכונן לפרישה מהעבודה זה הרבה יותר מרק לחסוך כסף, למרות שאין לזלזל בכך, בעוד שתכנון של פרישה מהעבודה דורש התייחסות ספציפית לסוגיות משפטיות, כמו גם לסוגיות פיננסיות שיעלו על הפרק עם ההחלטה לפרוש מהעבודה.

מובן מאליו שדבר ראשון לפני הפרישה תבקשו לפנות ליועץ פנסיה פנסיוני, כמה שנים לפני הפרישה מהעבודה, אך יש גם להביא בחשבון פנייה לייעוץ משפטי מבעוד מועד, על מנת ליהנות מן ייצוג בפרישה מהעבודה יעיל.

כל מיני סוגי התמחויות של עורכי דין יקדמו את המטרה שלכם, כמו למשל – עורכי דין למסים, עורכי דין לתכנית עיזבון או לפשיטת רגל, וכיוצא בכך. הם יסייעו לכם להתכונן כראוי לבעיות מיסוי או משפטיות שעלולות לצוץ עם הפרישה מהעבודה.

ייצוג בפרישה מהעבודה

האם ייצוג בפרישה מהעבודה על ידי עורכי דין יכול לסייע לכם בתרחיש של מצב בריאותי לקוי שלכם או של קרובי המשפחה שלכם?

גורם מכריע של התפטרות ממקום העבודה יכול להיות בנסיבות של מצב בריאותי לקוי של העובד או של קרובי המשפחה שלו, כמו למשל – הורים, בני זוג או ילדים.

במידה ותיהנו מן ייצוג בפרישה מהעבודה על ידי עורך דין הוא יילחם למענכם במשנה מרץ ויוכיח כי ממש לא קיים הכרח כי הליקוי שבו לקיתם הוא קשר ישיר מהעבודה, ומספיק כי הוא מהווה את הרקע שלכם לרצון לעזוב את מקום העבודה, הווה אומר, יש למצוא קשר סיבתי בין ההתפטרות שלכם ממקום העבודה לבין המצב הבריאותי שלכם או של הקרובים לכם.

כדי להתפטר מחמת הרעה במצב בריאותי, עורך הדין ינחה אתכם איזה מסמכים רפואיים עליכם להציג, אלו שיוכיחו מעבר לכל ספק כי בשל הרעה במצב הרפואי שלכם נבצר ממכם להמשיך לעבוד, ובהמשך לכל מיני אסטרטגיות משפטיות חשובות, יהיה אפשר לדרוש מהמעסיק שלכם פיצויי פיטורין.

במה יעזור לכם ייצוג בפרישה מהעבודה מרצון על ידי עורכי דין?

באופן כללי, פרישה מהעבודה מרצון היא סוג של תכנית שניתנת באמצעות המעסיק, לשם עידוד בפועל של פרישה מוקדמת של עובדים ממקום העבודה, בעוד הם עדיין לא הגיעו לגיל הפרישה בהתאם לחוק במדינת ישראל, שנקבע לנשים בגיל שישים ושניים, ולגברים בגיל שישים ושבע, ובעד תנאי פרישה טובים יותר שיגשרו על התקופה על פי החוק שנועדה לפרישה מהעבודה.

ייצוג בפרישה מהעבודה על ידי עורך הדין יעזור לכם בכל ההיבט של תחומי החלק של העובדים בנטל התשלומים, היבט המיסוי, הפרשות סוציאליות, כמו גם דמי המוסד לביטוח לאומי.

כל סיום עבודה מלווה בהתחשבנות מסוימת מול רשויות מס הכנסה, בהיבט של הסדרי פרישה מוקדמת ורכיבי פיצויי הפיטורין, אשר אותם יחשב עורך הדין בהתבסס על מענקי פרישה מוגדלים, הוותק של העובדים, וכן הרצון שלהם בהקשר של גיל הפרישה, כאשר עורך הדין יסייע לעובדים לתכנן נכון את המסים לשם חיסכון תשלום המסים וכן שמירה על פטור בגין קצבאות לגיל הפרישה.

כמו כן, עורך הדין ינהל משא ומתן לצורך קבלת תשלום מקסימלי עבור הלקוח.

מדוע צריך לשכור את שירותיו של עורך הדין אריק שלו כאשר פורשים מהעבודה?

צריך ורצוי לשכור את שירותיו של עורך הדין אריק שלו, כאשר פורשים מהעבודה, מכיוון שלא תמיד מעסיק מוכן לנהל משא ומתן לפרישה מול העובד, כמו כן, ישנם מקרים רבים שיש צורך לנהל משא ומתן באשר לתנאי פרישה ובאשר להסכם פרישה מרצון כאשר המעסיק סבור שאין מקום לאפשר לעובד פרישה בתנאים מיטביים.

בנסיבות אלו רצוי לשכור שירותיו של עורך דין שהינו בעל ניסיון בתחום הפרישה מרצון. ואשר ניהל משא ומתן לפרישה מול בנקים, חברות גדולות וכו'.

שתפו:
[addtoany]

מבין ההמלצות של גוגל

לקבלת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות השאירו פרטים:
לבדיקת היתכנות מהירה ללא כל התחייבות מלא/י את הטופס ושלח/י
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם

לפנייה לנציג הווירטואלי החכם שלנו
לחצו כאן

לחץ כאן
צריכים עזרה?
לנציג הווירטואלי של משרדינו:
שלום, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן